herb gminy Miedzyrzecz
Logo bip
Informacja o organizacji sesji Rady Miejskiej
22.10.2015

Na podstawie art. 11 b ust. 1 i 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym i art. 18 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej z dnia 6 września 2001 r. informuję, że

 

27.10.2015 r. o godz. 1100

w sali narad Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu

odbędzie się XIV sesja Rady Miejskiej w Międzyrzeczu

 

 

 

Porządek obrad:

 

1. Sprawy regulaminowe:

a)      otwarcie sesji i stwierdzenie quorum,

b)      porządek obrad.

2. Złożenie ślubowania przez radnego.

3. Informacja o złożonych oświadczeniach majątkowych.

4. Informacja o stanie realizacji zadań oświatowych za rok szkolny 2014/2015.

5. Wybór ławników na kadencję 2016 – 2019 - podjęcie uchwały (projekt nr 1).

6. Podjęcie uchwały (projekt nr 2) w sprawie powołania komisji inwentaryzacyjnej do sporządzenia spisów inwentaryzacyjnych mienia.

7. Podjęcie uchwały (projekt nr 3) w sprawie zmiany statutu Międzyrzeckiego Ośrodka Sportu i Wypoczynku.

8. Podjęcie uchwały (projekt nr 4) w sprawie przyjęcia Programu Współpracy Gminy Międzyrzecz z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na rok 2016.

9. Podjęcie uchwały (projekt nr 5) w sprawie stawek podatku od nieruchomości.

10. Podjęcie uchwały (projekt nr 6) w sprawie zmiany uchwały budżetowej Gminy Międzyrzecz na rok 2015.

11. Podjęcie uchwały (projekt nr 7) zmieniającej uchwałę w sprawie wieloletniej prognozy finansowej Gminy Międzyrzecz na lata 2015 -2024.

12. Podjęcie uchwały (projekt nr 8) w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Międzyrzecz w rejonie „Osiedla nad Obrą”.

13. Sprawozdanie z kontroli pozyskiwania przez Gminę środków finansowych z zewnątrz na lata 2014 – 2015 - podjęcie uchwały (projekt nr 9) w sprawie akceptacji wyników kontroli i zaleceń Komisji Rewizyjnej w zakresie pozyskiwania przez Gminę środków finansowych z zewnątrz na lata 2014 – 2015.

14. Sprawozdanie Burmistrza z działalności w okresie międzysesyjnym oraz z realizacji uchwał Rady Miejskiej.

15. Informacja Przewodniczącego Rady o działalności w okresie międzysesyjnym.

16. Interpelacje, zapytania radnych i odpowiedzi.

17. Wolne wnioski i informacje.

18. Zamknięcie obrad sesji.

 

                                                                                                                                                                Przewodnicząca Rady Miejskiej

                                                                                                                                                                                w Międzyrzeczu

                                                                                                                                                                                      Maria Kijak

 

 

wydrukuj
strzalka
strzalka
close
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Facebook