herb gminy Miedzyrzecz
Logo bip
Informacja o organizacji XVII sesji Rady Miejskiej
28.12.2015

Na podstawie art. 11 b ust. 1 i 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym i art. 18 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej z dnia 6 września 2001 r. informuję, że

 

29.12.2015 r. o godz. 1100

w sali narad Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu

odbędzie się XVII sesja Rady Miejskiej w Międzyrzeczu

 

Porządek obrad:

 

1. Sprawy regulaminowe:

a)      otwarcie sesji i stwierdzenie quorum,

b)      porządek obrad.

2. Podjęcie uchwały (projekt nr 5) w sprawie zmiany uchwały budżetowej Gminy Międzyrzecz na rok 2015.

3. Podjęcie uchwały (projekt nr 6) w sprawie ustalenia niezrealizowanych kwot wydatków budżetu Gminy Międzyrzecz na rok 2015, które nie wygasają z upływem roku budżetowego.

4. Podjęcie uchwały (projekt nr 1) w sprawie wieloletniej prognozy finansowej Gminy Międzyrzecz na lata 2016-2024.

5. Podjęcie uchwały (projekt nr 2) w sprawie uchwały budżetowej Gminy Międzyrzecz na rok 2016.

a)      odczytanie projektu uchwały budżetowej,

b)     odczytanie opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej,

c)      przedstawienie opinii Komisji Gospodarki Finansowej,

d)     przedstawienie stanowiska Burmistrza w sprawie uwag zawartych w opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej oraz opinii Komisji Gospodarki Finansowej,

e)      dyskusja nad wniesionym projektem i ewentualnie zgłoszonymi poprawkami,

f)      głosowanie nad projektem uchwały budżetowej.

6. Podjęcie uchwały (projekt nr 3) w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie umowy dzierżawy i najmu na okres do 3 lat oraz zgody na odstąpienie od przetargowego trybu zawarcia tych umów.

7. Podjęcie uchwały (projekt nr 4) w sprawie zarządzenia konsultacji społecznych z mieszkańcami Gminy Międzyrzecz.

8. Podjęcie uchwały (projekt nr 7) w sprawie zatwierdzenia planów pracy stałych komisji Rady.

9. Sprawozdanie z przeprowadzonej przez Komisję Rewizyjną kontroli w zakresie przygotowania do zimowego utrzymania dróg gminnych.

10. Sprawozdanie Burmistrza z działalności w okresie międzysesyjnym oraz z realizacji uchwał Rady Miejskiej.

11. Informacja Przewodniczącego Rady o działalności w okresie międzysesyjnym.

12. Interpelacje, zapytania radnych i odpowiedzi.

13. Wolne wnioski i informacje.

14. Zamknięcie obrad sesji.

 

                                                                                                                                          Przewodnicząca Rady Miejskiej

                                                                                                                                                        w Międzyrzeczu

 

                                                                                                                                                             Maria Kijak

wydrukuj
strzalka
strzalka
close
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Facebook