Informacja o organizacji sesji Rady Miejskiej
Na podstawie art. 11 b ust. 1 i 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym i art. 18 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej z dnia 6 września 2001 r. informuję, że
24.06.2015 r. o godz. 1100
w sali narad Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu
odbędzie się IX sesja Rady Miejskiej w Międzyrzeczu
Porządek obrad:
1. Sprawy regulaminowe:
a) otwarcie sesji i stwierdzenie quorum,
b) porządek obrad.
2. Informacja o umorzeniach, odroczeniach i zwolnieniach podatkowych w Gminie Międzyrzecz w 2014 r.
3.Rozpatrywanie i zatwierdzanie sprawozdania finansowego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu Gminy Międzyrzecz za 2014 rok – procedura absolutoryjna:
a) przedstawienie sprawozdania finansowego i sprawozdania z wykonania budżetu,
b) przedstawienie uchwały Regionalnej Izby Obrachunkowej w sprawie opinii o przedłożonym przez Burmistrza Międzyrzecza sprawozdaniu z wykonania budżetu za 2014 rok,
c) przedstawienie wniosku Komisji Rewizyjnej,
d) przedstawienie uchwały Regionalnej Izby Obrachunkowej w sprawie wydania opinii o wniosku Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Międzyrzeczu dotyczącego udzielenia absolutorium Burmistrzowi z tytułu wykonania budżetu w 2014 roku,
e) dyskusja,
f) podjęcie uchwały (projekt nr 1) w sprawie rozpatrzenia i zatwierdzenia sprawozdania finansowego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu Gminy Międzyrzecz za rok 2014,
g) podjęcie uchwały (projekt nr 2) w sprawie absolutorium dla Burmistrza Międzyrzecza.
4. Podjęcie deklaracji (projekt nr 3) w sprawie pomocy finansowej dla Powiatu Międzyrzeckiego na dofinansowanie zakupu karetki – ambulansu wraz z wyposażeniem, z przeznaczeniem dla Szpitala Międzyrzeckiego.
5. Podjęcie uchwały (projekt nr 4) w sprawie zmiany uchwały budżetowej Gminy Międzyrzecz na rok 2015.
6. Podjęcie uchwały (projekt nr 5) w sprawie udzielenia pomocy finansowej dla Powiatu Międzyrzeckiego.
7. Podjęcie uchwały (projekt nr 6) zmieniającej uchwałę w sprawie wieloletniej prognozy finansowej Gminy Międzyrzecz na lata 2015 - 2024.
8. Podjęcie uchwały (projekt nr 7) w sprawie określenia obszaru podlegającego obowiązkowej deratyzacji i terminu jej przeprowadzenia.
9. Podjęcie uchwały (projekt nr 8) w sprawie wyboru sposobu i form prowadzenia gospodarki komunalnej.
10. Podjęcie uchwały (projekt nr 9) w sprawie utworzenia jednostki budżetowej do zarządzenia gminnym zasobem lokalowym.
11. Podjęcie uchwały (projekt nr 10) w sprawie likwidacji Związku Międzygminnego „Obra – Warta”.
12. Podjęcie uchwały (projekt nr 11) w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie kolejnej umowy dzierżawy nieruchomości gruntowej na okres do 3 lat.
13. Podjęcie uchwały (projekt nr 12) w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie umowy dzierżawy na okres powyżej 3 lat oraz zgody na odstąpienie od przetargowego trybu zawarcia tej umowy.
14. Podjęcie uchwały (projekt nr 13) zmieniającej uchwałę w sprawie przyjęcia „Programu usuwania azbestu i wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Międzyrzecz na lata 2012 – 2032”.
15. Podjęcie uchwały (projekt nr 14) w sprawie przyjęcia Planu gospodarki niskoemisyjnej dla Gminy Międzyrzecz.
16. Podjęcie uchwały (projekt nr 15) w sprawie powołania komisji doraźnej – zespołu do zaopiniowania kandydatów na ławników.
17. Sprawozdanie Burmistrza z działalności w okresie międzysesyjnym oraz z realizacji uchwał Rady Miejskiej.
18. Informacja Przewodniczącego Rady o działalności w okresie międzysesyjnym.
19. Interpelacje, zapytania radnych i odpowiedzi.
20. Wolne wnioski i informacje.
21. Zamknięcie obrad sesji.
Przewodnicząca Rady Miejskiej
w Międzyrzeczu
Maria Kijak