herb gminy Miedzyrzecz
Logo bip
V sesja Rady Miejskiej w Międzyrzeczu
17.02.2015

Informacja o organizacji sesji Rady Miejskiej

 

            Na podstawie art. 11 b ust. 1 i 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym i art. 18 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej z dnia 6 września 2001 r. informuję, że

 

20.02.2015 r. o godz. 1100

w sali narad Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu

odbędzie się V sesja Rady Miejskiej w Międzyrzeczu

 

 

Porządek obrad:

1. Sprawy regulaminowe:

a)      otwarcie sesji i stwierdzenie quorum,

b)      porządek obrad.

2. Informacja o sytuacji na rynku pracy w Gminie Międzyrzecz w 2014 roku.

3. Sprawozdanie z wysokości średnich wynagrodzeń nauczycieli na poszczególnych stopniach awansu zawodowego w gminnych placówkach oświatowych.

4. Podjęcie uchwały (projekt nr 1) w sprawie ustalenia kryteriów drugiego etapu rekrutacji wraz z liczbą punktów w postępowaniu rekrutacyjnym do publicznych przedszkoli, oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych oraz publicznych innych form wychowania przedszkolnego prowadzonych przez Gminę Międzyrzecz.

5. Podjęcie uchwały (projekt nr 2) w sprawie sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w obrębie geodezyjnym Kuźnik, gmina Międzyrzecz.

6. Podjęcie uchwały (projekt nr 3) w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w rejonie Jeziora Głębokie na terenie gminy Międzyrzecz.

7. Podjęcie uchwały (projekt nr 4) w sprawie zarządzenia wyborów sołtysa i rady sołeckiej w sołectwie Pniewo.

8. Podjęcie uchwały (projekt nr 5) w sprawie zarządzenia poboru podatku od nieruchomości, podatku rolnego oraz podatku leśnego w drodze inkasa, wyznaczenia inkasentów i określenia wysokości wynagrodzenia za inkaso.

9. Podjęcie uchwały (projekt nr 6) zmieniającej uchwałę w sprawie zarządzenia poboru opłaty skarbowej w drodze inkasa, wyznaczenia inkasentów i określenia wysokości wynagrodzenia za inkaso.

10. Podjęcie uchwały (projekt nr 7) w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie umowy użyczenia nieruchomości na okres 6 lat.

11. Podjęcie uchwały (projekt nr 8) w sprawie przyznania w roku 2015 dotacji na prace konserwatorskie i restauratorskie przy zabytkach wpisanych do rejestru zabytków.

12. Podjęcie uchwały (projekt nr 9) w sprawie zmiany uchwały budżetowej Gminy Międzyrzecz na rok 2015.

13. Podjęcie uchwały (projekt nr 10) w sprawie udzielenia pomocy finansowej dla Powiatu Międzyrzeckiego.

14. Sprawozdanie Komisji Rewizyjnej z przeprowadzonej kontroli dostępności miejsc w przedszkolach gminnych i prywatnych na terenie gminy Międzyrzecz na nadchodzący rok szkolny w porównaniu z rokiem ubiegłym.

15. Sprawozdanie Burmistrza z działalności w okresie międzysesyjnym oraz z realizacji uchwał Rady Miejskiej.

16. Informacja Przewodniczącego Rady o działalności w okresie międzysesyjnym.

17. Interpelacje, zapytania radnych i odpowiedzi.

18. Wolne wnioski i informacje.

19. Zamknięcie obrad sesji.

 

                                                                                                                                                                                 Przewodnicząca Rady Miejskiej

                                                                                                                                                                                               w Międzyrzeczu

 

                                                                                                                                                                                                     Maria Kijak

wydrukuj
strzalka
strzalka
close
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Facebook