herb gminy Miedzyrzecz
Logo bip
Informacja o organizacji sesji Rady Miejskiej
23.11.2015

Informacja o organizacji sesji Rady Miejskiej

 

            Na podstawie art. 11 b ust. 1 i 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym i art. 18 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej z dnia 6 września 2001 r. informuję, że

 

27.11.2015 r. o godz. 1100

w sali narad Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu

odbędzie się XV sesja Rady Miejskiej w Międzyrzeczu

 

 

 

Porządek obrad:

 

  1. Sprawy regulaminowe:

a)      otwarcie sesji i stwierdzenie quorum,

b)      porządek obrad.

2. Podjęcie uchwały (projekt nr 1) zmieniającej uchwałę w sprawie planu rozwoju i modernizacji urządzeń wodociągowych i urządzeń kanalizacyjnych.

3. Podjęcie uchwały (projekt nr 2) w sprawie opłaty targowej.

4. Podjęcie uchwały (projekt nr 3) w sprawie zarządzenia wyborów Sołtysa i Rady Sołeckiej w Sołectwie Kęszyca Leśna.

5. Podjęcie uchwały (projekt nr 4) w sprawie przyjęcia do realizacji Gminnego Programu przeciwdziałania przemocy w rodzinie oraz ochrony ofiar przemocy w rodzinie w gminie Międzyrzecz na lata 2016 - 2020.

6. Podjęcie uchwały (projekt nr 5) w sprawie przyjęcia Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii na rok 2016.

7. Podjęcie uchwały (projekt nr 6) w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie kolejnej umowy dzierżawy nieruchomości gruntowej na okres do 3 lat.

8. Podjęcie uchwały (projekt nr 7) w sprawie zmiany programu gospodarczego pod nazwą: Strategia Rozwoju Społeczno – Gospodarczego Gminy Międzyrzecz na lata 2011 - 2020.

9. Podjęcie uchwały (projekt nr 8) w sprawie zmiany uchwały budżetowej Gminy Międzyrzecz na rok 2015.

10. Podjęcie uchwały (projekt nr 9) zmieniającej uchwałę w sprawie stawek podatku od nieruchomości.

11. Podjęcie uchwały (projekt nr 10) w sprawie stawek podatku od środków transportowych.

12. Podjęcie uchwały (projekt nr 11) w sprawie określenia wzorów formularzy obowiązujących na terenie Gminy Międzyrzecz, dotyczących podatku od nieruchomości, podatku rolnego i podatku leśnego.

13. Podjęcie uchwały (projekt nr 12) w sprawie zmiany uchwały Nr IX/80/15 Rady Miejskiej w Międzyrzeczu z dnia 24 czerwca 2015 r. w sprawie przyjęcia Planu gospodarki niskoemisyjnej dla Gminy Międzyrzecz.

14. Podjęcie uchwały (projekt nr 13) w sprawie zasad i trybu przeprowadzania konsultacji społecznych z mieszkańcami Gminy Międzyrzecz.

15. Sprawozdanie Burmistrza z działalności w okresie międzysesyjnym oraz z realizacji uchwał Rady Miejskiej.

16. Informacja Przewodniczącego Rady o działalności w okresie międzysesyjnym.

17. Interpelacje, zapytania radnych i odpowiedzi.

18. Wolne wnioski i informacje.

19. Zamknięcie obrad sesji.

 

                                                                                                                                                                                   Przewodnicząca Rady Miejskiej

                                                                                                                                                                                                w Międzyrzeczu

 

                                                                                                                                                                                                     Maria Kijak

 

 

 

wydrukuj
strzalka
strzalka
close
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Facebook